Освітній прорив із України: Headway у топі закачок App Store

Освітній додаток Headway від української EdTech-компанії став лідером рейтингів App Store у США та Великій Британії в категорії «Освіта». На початку 2025 року за кількістю завантажень він перевершив навіть Duolingo — популярний додаток для вивчення іноземних мов. Про це повідомила команда Headway.
Глобальний проєкт з українським духом
Засновник і керівник компанії Антон Павловський зазначив, що Headway є продуктом світового рівня, який несе в собі українське серце. Він підкреслив, що команда компанії створює унікальний продукт, який надихає людей у всьому світі.
Згідно з даними Statista, у 2024 році в App Store налічувалося понад 1,5 мільйона додатків, з яких близько 140 тисяч були освітніми. Попри жорстку конкуренцію, Headway вдалося стати одним із найпопулярніших продуктів у своїй категорії.
Досягнення Headway у 2024 році
Протягом минулого року застосунок 30 разів входив до трійки рекомендованих додатків на вкладці «Сьогодні» в App Store у 10 різних країнах. Крім того, інші продукти компанії здобули значні успіхи:
- Headway 14 разів ставав «Застосунком дня» у семи країнах;
- Impulse здобув це звання 42 рази у 25 державах;
- Nibble — 50 разів у різних куточках планети.
Що таке Headway
Headway — це застосунок, який пропонує короткі 15-хвилинні текстові та аудіосамарі популярних нонфікшн книг, інтерактивні мінізмагання та щоденні поради для саморозвитку. Вже зараз продукт має понад 47 мільйонів завантажень.
У 2023 та 2024 роках Headway увійшов до переліку 50 європейських компаній із найбільшими перспективами стати «єдинорогом».
Раніше український застосунок Cleaner Guru став лідером App Store у трьох країнах.
+ Немає коментарів
Додайте свій