Gadgets

Світовий реліз надійної та тонкої моделі – vivo X Fold3 Pro

У березні, коли vivo представила X Fold3 та X Fold3 Pro, очікувалося, що ці моделі залишаться доступними лише на ринку Китаю, бо це було з їхніми попередниками. Проте, з’явилася інформація на Geekbench про можливу глобальну версію цих смартфонів, що може змінити ситуацію.

Vivo X Fold3 Pro готується вийти на міжнародний ринок

Телефон з номером моделі V2330 набрав понад 6300 балів у багатоядерному тесті, що свідчить про підготовку пристрою до міжнародного випуску. Це той же пристрій, який був сертифікований в Індонезії понад місяць тому і вже підтверджено, що він отримає назву X Fold3 Pro.

Випуск X Fold3 Pro на світовий ринок зробить його найтоншим складним смартфоном у світі, який розкривається як книжка, а завдяки корпусу вагою 219 грамів, пристрій буде привабливим для ентузіастів смартфонів, які цінують наявність шарнірного механізму.

Телефон також оснащений чіпсетом Snapdragon 8 Gen 3, 16 ГБ оперативної пам’яті LPDDR5X та основною камерою на 50 Мп з датчиком OmniVision ззаду. Ціна vivo X Fold3 Pro становить 9 999 юанів у Китаї, що перевищує 1 350 доларів США або 1 250 євро, і очікується, що глобальна версія буде ще дорожчою.

Віво: інновації та перспективи на українському ринку

Компанія-виробник смартфонів vivo, що входить до топ-5 світових лідерів ринку, відкрила свій офіс в Україні рік тому. Основні напрямки досліджень vivo включають розробку технологій 5G, мобільної фотографії, новаторський дизайн смартфонів та штучний інтелект AI. Вони прагнуть забезпечити найкращий користувацький досвід, відтак ставлять на інновації в продукції та послугах. Компанія активно бере участь у розвитку телекомунікаційних технологій, маючи понад 2000 патентів на винаходи 5G та беручи участь у стандартизації телекомунікаційних стандартів. 

Їх технології включають інтелектуального асистента Jovi AI, який набув популярності серед 222 мільйонів користувачів, та платформу для Інтернету речей, яка налічує понад 800 підключених пристроїв. На ринку смартфонів vivo займає високі позиції, зокрема в Китаї, де вони посіли друге місце з 17,1% часткою ринку. Глобально компанія займає п’яте місце з 9% часткою ринку. Також vivo входить до трійки лідерів на світовому ринку смартфонів 5G з 12,9% часткою ринку. Їхня місія полягає у створенні якісних продуктів та забезпеченні стабільного розвитку, включаючи та український ринок, де планується стати улюбленим брендом в найближчому майбутньому.

Раніше стало відомо, що Apple випустила нову доступну модель бездротових навушників, але це не стандартні AirPods. Ця новинка – Beats Solo Buds.

One Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button