Gadgets

Apple просила вибачення за рекламу iPad Pro і припинила її показ — що сталося

Story Highlights
  • Knowledge is power
  • The Future Of Possible
  • Hibs and Ross County fans on final
  • Tip of the day: That man again
  • Hibs and Ross County fans on final
  • Spieth in danger of missing cut

Остання відеореклама iPad Pro від компанії Apple, хоч і відома своїми запам’ятовувальними сюжетами, на цей раз отримала критику. У ролику демонструється процес розчавлення безлічі творчих інструментів та пристроїв гідравлічним пресом, а після цього з’являється iPad Pro. Ця реклама викликала негативну реакцію в соціальних мережах, що змусило Apple випустити офіційне заявлення у відповідь.

Apple перепросила за спірний рекламний ролик iPad Pro

Рекламний ролик “Crush!” iPad Pro викликав негативну реакцію у соціальних мережах, що спонукало Apple до випуску офіційного заявлення у відповідь.

“Творчість вбудована в нашу ДНК в Apple, і для нас надзвичайно важливо створювати продукти, які розширюють можливості творчих людей по всьому світу. Наша мета завжди полягала в тому, щоб відзначати різноманітність виразів користувачів та допомагати їм реалізовувати свої ідеї за допомогою iPad. З цим відео ми пропустили мету, і ми щиро перепрошуємо за це”, – сказав Тор Міхрен, віцепрезидент Apple з маркетингових комунікацій.

Хоча ролик “Crush!” все ще доступний на офіційному YouTube-каналі Apple, компанія підтвердила, що його не буде транслювати по телебаченню.

 

Нещодавно Apple випустила нову доступну модель бездротових навушників, але це не стандартні AirPods. Ця новинка – Beats Solo Buds.

One Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button