Телевізори LG навчатимуться визначати емоції глядачів

Аналітична компанія Zenapse анонсувала партнерство з LG для впровадження технології ZenVision. Вона дозволяє телевізорам виявляти емоції користувачів, щоб на основі даних показувати відповідну рекламу.
Застосування штучного інтелекту дозволяє аналізувати поведінку та створювати психологічний профіль на основі переглянутих відео.
Як працює технологія ZenVision
Технологія ZenVision відрізняється від традиційних методів реклами, що фокусуються лише на загальних демографічних характеристиках, таких як вік та місце перебування. Вона аналізує, як саме глядач реагує на контент, дозволяючи створювати більш точні психологічні профілі. Система визначає, до яких категорій належить користувач: «здоров’я», «фінанси», «освіта», «цифрові технології», «соціальні зв’язки» тощо.
Функцію можна відключити
Перевагою технології на базі ШІ є збереження анонімності даних користувачів. Розробники підкреслюють, що жодна зібрана інформація не буде використана з іншою метою, крім показу рекламних оголошень. Для тих користувачів, які не бажають використовувати технологію, існує можливість її вимкнення.
Завдяки точнішому аналізу емоційних реакцій користувачів, реклама стане більш релевантною, що дозволить рекламодавцям досягти кращих результатів. Інновація не поліпшує взаємодію між брендами та споживачами.
Нагадаємо, що LG презентує нові ноутбуки з штучним інтелектом на CES 2025.
+ Немає коментарів
Додайте свій