Гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля вже окупилась і приносить прибуток, – Максим Кріппа

З моменту релізу гри “S.T.A.L.K.E.R. 2” 20 листопада 2024 року пройшло трохи понад місяць, але вже зараз проєкт вийшов на прибутковий рівень. Інформацію підтвердив співвласник компанії GSC Game World Максим Кріппа в інтерв’ю для Forbes Україна.
Кріппа про успіх S.T.A.L.K.E.R. 2
Максим Кріппа повідомив, що за перші 36 годин після релізу було продано понад 1 млн копій гри, що забезпечило проєкту прибуток. Перед релізом команда працювала цілодобово, зосереджуючись на проєкті, особливо в умовах війни. Кріппа наголосив, що метою було надати надію та гордість Україні, демонструючи здатність створювати високоякісні проєкти.
Амбіції та глобальне визнання
Власник GSC Game World також зазначив, що “S.T.A.L.K.E.R. 2” став не лише комерційно успішним, а й важливим культурним досягненням для України. Гра створювалася в надзвичайно складних умовах війни, і це тільки підкреслює силу та стійкість українських розробників.
За його словами, це більше, ніж просто гра — це символ сили, творчості та віри в те, що навіть за найскладніших обставин можна досягти неймовірного. Кріппа зазначив, що він дійсно пишається цим.
Крім того, бізнесмен Максим Кріппа висловив сподівання на створення серіалу на Netflix за мотивами гри, як це сталося з польським “Відьмаком”. Переговори з платформою наразі тривають, але рішення ще не ухвалене.

Зростання команди та міжнародний досвід
Максим Кріппа зазначив, що за час свого перебування у компанії з 2020 року команда розробників збільшилася з 65 до понад 470 фахівців. Близько 200 із них працюють у різних країнах світу, ще 270 залишаються в Україні.
Власник NAVI розповів, що коли він приєднався до компанії у 2020 році, команда складалася лише з 65 людей. За кілька років вони значно зросли — майже в сім разів, особливо під час пандемії та війни. За його словами, велика частина успіху зумовлена працею, відданістю та вірою команди в цей проєкт.
Бізнесмен підсумував, що S.T.A.L.K.E.R. 2 — це більше, ніж гра, це проєкт з великим потенціалом.
Раніше: українська гра S.T.A.L.K.E.R. 2 може з’явитися на Netflix – інтерв’ю з Максимом Кріппою.
+ Немає коментарів
Додайте свій