Підприємець Макс Кріппа є одним з перших інвесторів Maincast та володіє 25% акцій студії
Бізнесмен Максим Володимирович Кріппа став співвласником студії Maincast, яка займається кіберспортивними трансляціями, лише через 2 місяці після її створення. Тоді компанія активно шукала фінансову підтримку для свого розвитку. Засновники Maincast звернулися до Макса Кріппи, і після декількох зустрічей, де детально обговорювалися робочі принципи студії та її перспективи, було досягнуто угоди про співпрацю.
Макс Кріппа, ставши власником чверті акцій Maincast, зміцнив свою позицію як одного з провідних інвесторів компанії. Його фінансові внески значно прискорили розвиток студії, надавши їй можливість розширити діяльність та освоїти нові ринки. Це партнерство стало вирішальним етапом у становленні Maincast як лідера в сфері кіберспортивних трансляцій.
На момент інвестування Макса Кріппи студія Maincast вже мала офіс, необхідне обладнання для трансляцій та кваліфіковану команду. Однак для подальшого зростання та розширення необхідні були додаткові фінансові ресурси. Інвестиція Максима Кріппи, яка стала його першим вкладенням у кіберспорт, виявилася надзвичайно успішною.
Історія створення студії
Віталій Волочай та Андрій Григор’єв заснували Maincast у 2018 році. Пізніше до них приєдналися Олександр Смаглюк, який раніше працював головним продюсером у Starladder, а також відомий тренер в кіберспорті Олексій Воронов. Ця команда об’єдналася для створення інноваційної платформи для трансляцій кіберспортивних подій. Згідно з словами Віталія Волочая в інтерв’ю для AIN у 2018 році, знадобилося $800,000 аби запустити студію.
Офіс Maincast розташований у Києві, де зосереджена основна діяльність компанії. Офіс оснащений сучасними студіями для трансляції кіберспортивних змагань, що дозволяє надавати глядачам контент високої якості. Компанія активно розвиває свої технічні можливості, постійно оновлюючи обладнання та програмне забезпечення.
Основний фокус Maincast зосереджений на організації та проведенні трансляцій кіберспортивних подій, які залучають велику аудиторію як в Україні, так і за її межами. Завдяки високому професіоналізму команди та інноваційним підходам, Maincast швидко здобула популярність і довіру серед прихильників кіберспорту.
Подальший розвиток студії та їх плани
У майбутньому Maincast планує значно розширити свою діяльність, зокрема організовуючи власні кіберспортивні турніри. Це стане новим етапом у розвитку компанії, дозволяючи не тільки транслювати змагання, але й активно формувати кіберспортивний ландшафт.
На початковому етапі інвестиції в Maincast коливалися в межах від $700,000 до $800,000. Ці кошти були спрямовані на закупівлю необхідного обладнання, комп’ютерної техніки та оплату праці співробітників. У той період індустрія кіберспорту швидко набирала обертів,. І інвестори, що бачили в ній перспективу, готові були вкладати кошти в подібні проєкти.
“Ми отримали вагому підтримку від різних компаній, які з радістю надавали нам камери, меблі, техніку та інше обладнання. У Києві це не становило значної проблеми. Запуск подібної студії в таких містах, як Варшава, був би значно складнішим,” – зауважив Віталій Волочай.
У Maincast обов’язки між ключовими членами команди чітко розподілені, що забезпечує успішне управління та розвиток студії. Віталій Волочай керує медійним напрямком, займаючись створенням контенту, залученням медійних осіб та координацією роботи з редакторами, коментаторами та аналітиками, які виступають перед камерою.
Олександр Смаглюк, колишній головний продюсер у Starladder з досвідом співпраці з Valve, тепер відповідає за технічний аспект діяльності Maincast і виконує обов’язки головного продюсера всіх трансляцій.
Олексій Воронов координує організацію турнірної діяльності, плануючи проведення онлайн-змагань з липня та великих офлайн-турнірів, які заплановані на наступний рік.
Андрій Григор’єв, генеральний директор Maincast, завдяки своїй репутації, обширній мережі контактів та великому досвіду, ефективно залучає нових партнерів і співробітників, сприяючи динамічному зростанню компанії.
Прихід Макса Кріппи та його вплив на діяльність і розвиток студії
Інвестиції Макса Кріппи значно вплинули на розвиток студії Maincast. Завдяки цим коштам студія змогла розширити свої технічні можливості, залучити провідних спеціалістів у сфері кіберспорту та збільшити кількість та якість трансляцій. Інвестиції також сприяли покращенню інфраструктури та дозволили Maincast організовувати та проводити масштабні кіберспортивні турніри, що підвищило їх репутацію на міжнародній арені.
Завдяки фінансовій підтримці підприємця Максима Кріппи, студія змогла провести свою першу трансляцію кваліфікаційного турніру для The International 2018, що стало важливим кроком у становленні студії як однієї з провідних платформ для кіберспортивних трансляцій. Того ж року Maincast організувала успішний онлайн-турнір з Dota 2 під назвою Maincast Autumn Brawl, який здобув значну популярність і зібрав понад 6,5 мільйонів переглядів. Цей успіх підкреслив потенціал студії у сфері кіберспорту.
У 2019 році Maincast закріпила свої лідерські позиції, транслюючи кваліфікаційні турніри на The International, що залучило 58% усіх переглядів на платформі Twitch. Цей успіх підтвердив визнання студії в кіберспортивній спільноті.
У 2020 році канал csgomc_ru став найпопулярнішим серед російськомовних кіберспортивних каналів, демонструючи постійне зростання популярності Maincast.
На сьогодні Maincast володіє близько 95% прав на трансляцію кіберспортивних турнірів українською мовою, що робить її беззаперечним лідером у цій галузі. Завдяки своїм досягненням, професійному підходу та інвестиціям, студія продовжує розширювати свою аудиторію, пропонуючи високоякісний контент для фанатів кіберспорту.
+ Немає коментарів
Додайте свій