ЄС проводить дослідження впливу Facebook і Instagram на дітей
Якщо занепокоєння Єврокомісії підтвердяться, Meta може бути оштрафована на суму до 6% від її річного доходу. Це розслідування є частиною глобальних зусиль урядів для обмеження впливу сервісів, таких як Instagram і TikTok, на захист неповнолітніх.
Meta під ударом критики
Meta вже довгий час критикується за те, що її продукти та алгоритми спрямовані на дітей. У жовтні 2023 року тридцять штатів США подали до суду на Meta за використання “психологічно маніпулятивних функцій продукту” для залучення дітей, порушуючи закони про захист прав споживачів.
Регулятори ЄС також спілкувалися з американськими колегами та заявили, що Meta може порушувати Закон про цифрові послуги, ухвалений у 2022 році, який вимагає від великих онлайн-сервісів контролювати свої платформи щодо незаконного контенту та мати політику зменшення ризиків для дітей.
Європейська комісія проведе детальне дослідження, зосередившись на можливій залежності від платформ та ефекті “кролячої нори”, а також на ефективності перевірки віку та конфіденційності, наданій неповнолітнім у функціонуванні систем рекомендацій. Тьєррі Бретон, представник ЄС, підкреслив, що Європейський союз робить усе можливе для захисту дітей.
Розслідування впливу соцмереж на дітей: ЄС вимагає доказів від Meta
Meta відмовилася від коментарів, але після введення закону про цифрові послуги внесла певні зміни у свої соцмережі, зокрема, заборонила показ певної реклами рекламодавцям перед неповнолітніми користувачами.
У Європейському Союзі не було оголошено, скільки часу займе розслідування. Відкриття офіційного розслідування дає регуляторам широкі повноваження щодо збору доказів від Meta, включаючи надсилання юридичних запитів на інформацію, опитування керівників компаній та перевірку корпоративних офісів. Розслідування Instagram і Facebook будуть проводитися окремо.
Після прийняття Закону про цифрові послуги, регулятори ЄС звернули увагу на ряд компаній. Наприклад, минулого місяця TikTok зупинив роботу своєї лайт версії у Європейському Союзі через питання щодо функції “звикання”, яка дозволяє користувачам отримувати винагороди за перегляд відео, лайк контенту та підписку на певних авторів.
У Meta також триває інше розслідування, що зосереджене на політичній рекламі, тоді як X, соціальна мережа, що власністю Ілона Маска, зазнає розслідування щодо контенту, ризиків та прозорості у рекламних справах.
Раніше, під час свого останнього публічного виступу, глава SpaceX Ілон Маск відповідав на широкий спектр запитань, включаючи роздуми про штучний інтелект і його вплив на майбутнє людства.
+ Немає коментарів
Додайте свій