Нова політика компанії: навіщо Samsung змушує ремонтників не лагодити, а ламати смартфони

За інформацією з сайту 404 Media, Samsung стверджує, що незалежні сервісні центри, які не використовують офіційні запасні частини виробника, повинні надавати дані про своїх клієнтів. Ці вимоги виникли після того, як стали відомі деталі контрактів, які стали витоком інформації.

Samsung встановлює жорсткі вимоги для незалежних ремонтних майстерень

Samsung укладає угоди з незалежними сервісними центрами, які використовують її запасні частини. У цих угодах виробник вимагає від ремонтних майстерень надавати детальні дані про клієнтів, які зверталися до них зі своїми гаджетами на ремонт. Ці дані включають імена клієнтів, контактні дані, ідентифікатори телефонів і інформацію про скарги. Крім того, Samsung вимагає, щоб ремонтники негайно розбирали будь-які телефони, які принесли їм на ремонт і раніше вже були відремонтовані за допомогою запасних частин від інших виробників. У випадку виявлення таких деталей, виробник вимагає, щоб його негайно інформували. Контракт також передбачає щоденне надання даних про кожен ремонт до бази даних Samsung під назвою G-SPN.

Суворі правила Samsung: контракт щодо ремонту та запасних частин

ЗМІ підкреслюють, що використання запасних частин під час ремонту є досить поширеним явищем, але в контракті стверджується, що незалежні ремонтні майстерні не повинні лагодити пристрої клієнтів, а потім “доносити” на них до компанії Samsung. 

Директор групи Public Knowledge, Джон Бергмаєр, вважає, що Samsung може намагатися виправдати свою політику щодо запасних частин, але це суперечить основним правам споживачів, які мають право використовувати деталі сторонніх виробників відповідно до Закону про гарантії Магнусона Мосса. 

Закон був прийнятий для регулювання гарантій на споживчі товари, але застосування політики Samsung може виглядати як порушення приватності споживачів. 

Експерти, зокрема Аарон Перзановський, вказують, що більшість споживачів будуть здивовані, дізнавшись, що їхню особисту інформацію та дані про пристрої передають виробнику. Контракт показує великий рівень контролю Samsung над ремонтними майстернями, які повинні підписати цю угоду, щоб отримувати запчастини від компанії. Однак це не робить їх “авторизованими” ремонтними центрами.

Раніше було опубліковано, що в Південній Кореї вже доступний для продажу смарттелевізор з діагоналлю 114 дюймів за ціною 132 500 доларів США.

Вам також може сподобатися

Більше від автора

+ Немає коментарів

Додайте свій