Гравці Roblox тепер отримуватимуть бонуси за перегляд реклами — як це працює

Компанія Roblox запроваджує новий тип реклами, який дозволить геймерам отримувати внутрішньоігрову валюту та бонуси за її перегляд. Новий формат, що отримав назву «Відеореклама з винагородою», передбачає показ повноекранних відеороликів тривалістю до 30 секунд.
Яка умови перегляду від Roblox
Відеореклама стане доступною для програмних рекламних закупівель через Google Ads, а також через прямі угоди з рекламодавцями. Очікується, що функція буде повністю запущена в найближчі тижні.
Для показу рекламного контенту власники ігор у Roblox повинні досягти 18-річного віку. Крім того, реклама буде доступна лише у відкритих ігрових світах. Гравці, яким ще не виповнилося 13 років, не зможуть бачити оголошення, що відповідає політиці безпеки Roblox.
Інтеграція реклами у віртуальний світ
Нові рекламні формати є частиною концепції Google «Імерсивна реклама», яка передбачає органічну інтеграцію рекламного контенту у віртуальний простір. Наприклад, гравці можуть зустрічати рекламні білборди під час подорожей віртуальним містом або бачити рекламні відеоролики на екранах під час цифрових спортивних подій.
Також Roblox планує розширити рекламні можливості. У найближчі місяці на платформі з’являться рекламні білборди у віртуальних світах, а також спеціальні рекламні блоки на головній сторінці Roblox.
Раніше: Asus натякає на нову портативну консоль Xbox у рекламі.
+ Немає коментарів
Додайте свій